در حال بارگذاری
شهردار گرمه خبر داد:

بازگشت جایگاه سوخت گرمه به مدار توزیع

شماره خبر : 501 - https://asreatrak.ir//short/VvdbX

شهردار گرمه گفت: تنها جایگاه سی.ان.جی شهر گرمه که به دلیل نواقص فنی تعطیل شده بود،به مدار توزیع بازگشت.

شیرالله اسدی روز چهارشنبه  درگفتگو با خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری عصراترک ازشهرستان گرمه،اظهار داشت: تنها جایگاه سی.ان.جی شهر گرمه که از هفته های پیش به دلیل یکسری نواقص فنی تعطیل شده بود به مدارتوزیع بازگشت.

بازگشت جایگاه سوخت گرمه به مدار توزیع

وی با بیان اینکه این جایگاه زیر نظر شهرداری گرمه فعالیت دارد، افزود: متاسفانه تعمیر و بروزرسانی این جایگاه طول کشید و این امر مردم شهرهای ایور،درق و گرمه را با مشکل روبرو کرد و مردم این مناطق به ناچار برای تامین سوخت به شهر جاجرم درمجاورت گرمه مراجعه کردند.

اسدی گفت: ۳۰جایگاه درخراسان شمالی فعالیت دارند که جایگاه گرمه  سال ۱۳۸۴جهت خدمات رسانی به شهروندان و با توجه به موقعیت جغرافیایی این شهر که محل تردد مسافران زیادی است، شروع به فعالیت کرد.

شهردار گرمه با بیان اینکه بازرسی ادواری سالانه جایگاه سی.ان.جی گرمه انجام و تاییدیه استاندارد محل اخذ شد، افزود: دربازدید صورت گرفته نواقص پرخطر و کم خطرازجمله عملکرد ضعیف سیستم اطفای حریق، قطع اضطراری جایگاه و درایل و غیره و تجهیزات برقی مربوط به آن مشاهده شد که ضمن شناسایی فوری طی جلسه برگزار شده با مدیریت سی.ان.جی جهت رفع نواقص اقدام شود.

اسدی خاطرنشان کرد: تعطیلی موقت جایگاه سوخت اعلام ورفع نواقص موجود در دستور کارقرارگرفت و کارشناسان تعمیر جایگاه دربازه زمانی یک ماهه تنها جایگاه سوخت شهرستان را به مدار توزیع بازگرداندند.

ناصر جلالیان مسئول جایگاه سی.ان.جی گرمه نیز در گفتگو با خبرنگار عصراترک گفت: در خصوص خدمات رسانی مطلوب به شهروندان و مسافران در مجموعه جایگاه سوخت گرمه بازرسی ادواری سالانه انجام می شود.

بازگشت جایگاه سوخت گرمه به مدار توزیع

وی گفت: دراین خصوص بازدیدهای لازم انجام شد و با تشخیص متخصصان مربوطه نواقص شناسایی و بررسی‌های صورت گرفته، مبلغ ۴ میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال به این مجموعه تعلق گرفت و سریعا در دستور کار قرار گرفت.

جلالیان گفت: درادامه کار با درخواست از اداره کل استاندارد خراسان شمالی و حضورو بازدید کارشناسان خراسان رضوی در شهرستان تاییدیه سالانه اخذ شد و با بازدید شهردار و شورای شهر و تایید آنان این جایگاه امروز رسما شروع به کار کرد.

پورابراهیم یکی از راننده های آژانس شهر گرمه در گفتگو با خبرنگارگفت: با توجه به شغل ما که روزانه سوخت زیادی مصرف می کنیم و به دلیل به صرفه بودن گاز نسبت به بنزین ناچار به مراجعه پی درپی به سی.ان.جی هستیم، حدود یک ماه به خاطر تعطیل بودن تنها جایگاه سوخت سی.ان.جی به شهرجاجرم در مجاورت گرمه مراجعه می‌کردیم که این کارباعث مشقت فراوان راننده ها می شد.

انتهای خبر/ فیروزه

0 نظر

ارسال نظرات